Komunikat Kierownika Biura Powiatowego ARMiR w Garwolinie

Maj 2, 2019

Kierownik Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Garwolinie uprzejmie informuje o zbliżającym się końcowym terminie na złożenie wniosków o przyznanie płatności bezpośrednich na rok 2019.

Wniosek o przyznanie płatności wraz z wymaganymi załącznikami (dokumentami), składa się w formie elektronicznej za pośrednictwem aplikacji eWniosekPlus w terminie do dnia 15 maja br.

Wniosek o przyznanie płatności może być także złożony w terminie 25- dni
kalendarzowych po terminie składania wniosków, tj. do dnia 10 czerwca 2019 r. Za każdy dzień roboczy opóźnienia, licząc od dnia 16 maja 2019 r., stosowane będzie zmniejszenie płatności w wysokości 1 %  należnej kwoty płatności.

Kierownik Biura Powiatowego przypomina również, iż w celu uzyskania danych do zalogowania się w aplikacji eWniosekPlus bądź w razie jakichkolwiek wątpliwości czy w sprawach związanych z obsługą techniczną aplikacji rolnicy mogą zgłaszać się po pomoc do
Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Garwolinie.

Kierownik Biura Powiatowego

Marcin Jaroń



Brak komentarzy w “Komunikat Kierownika Biura Powiatowego ARMiR w Garwolinie”

Napisz nowy komentarz