19 lipca w poniedziałek w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Maciejowicach przy ul. Kościuszki 17 w godzinach od 9:00 do 14:00 będzie dyżurował pracownik ZUS, odpowiedzialny za udzielanie pomocy przy składaniu wniosków z programu „Dobry start” związanego z wypłatą świadczenia 300+ na wyprawkę szkolną.
Od bieżącego roku za realizację tego programu odpowiedzialny jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski o świadczenie można składać wyłącznie drogą elektroniczną.
Osoby zgłaszające się w celu uzyskania pomocy przy składaniu takiego wniosku powinny mieć ze sobą dane niezbędne do założenia profilu na PUE ZUS i prawidłowego wypełnienia wniosku, tj:
Rekolekcje adwentowe w parafii Samogoszcz 2025r. 28 listopada – piątek- Dzień spowiedzi św. godz. 9.40- Spowiedź Godz. 10.00– Msza…
Dziś Uroczystość Jezusa Chrystusa, Króla Wszechświata (ostatnia niedziela roku liturgicznego). Po mszy św. o godz. 11.00 w dawnej plebanii spotkanie Parafialnej Rady Duszpasterskiej.Trwają prace…
Drodzy Bracia i Siostry zapraszam wszystkich do włączenia się w modlitwę za zmarłych w najbliższych dniach. Jej program jest następujący…
VII Piesza Pielgrzymka Parafii Samogoszcz do Górek Tradycyjnie w pierwszą sobotę sierpnia organizujemy pieszą pielgrzymkę do sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej…
Ogłoszenia duszpasterskie 29.09.2025r. – Uroczystość Św. Apostołów Piotra i Pawła W imieniu Stolicy Apostolskiej składam serdeczne Bóg zapłać za ofiary…