KOMUNIKAT INSPEKTORATU ZUS W GARWOLINIE

17 lipca, 2021

19 lipca w poniedziałek w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Maciejowicach przy ul. Kościuszki 17 w godzinach od 9:00 do 14:00 będzie dyżurował pracownik ZUS, odpowiedzialny za udzielanie pomocy przy składaniu wniosków z programu „Dobry start” związanego z wypłatą świadczenia 300+ na wyprawkę szkolną.

Od bieżącego roku za realizację tego programu odpowiedzialny jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski o świadczenie można składać wyłącznie drogą elektroniczną.

Osoby zgłaszające się w celu uzyskania pomocy przy składaniu takiego wniosku powinny mieć ze sobą dane niezbędne do założenia profilu na PUE ZUS i prawidłowego wypełnienia wniosku, tj:

  • dokument tożsamości (dowód osobisty/paszport)
  • adres e-mail
  • numer telefonu
  • dane dziecka (PESEL)
  • nazwa i adres szkoły dziecka
  • numer rachunku bankowego


Brak komentarzy w “KOMUNIKAT INSPEKTORATU ZUS W GARWOLINIE”

Napisz nowy komentarz