KOMUNIKAT INSPEKTORATU ZUS W GARWOLINIE
19 lipca w poniedziałek w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Maciejowicach przy ul. Kościuszki 17 w godzinach od 9:00 do 14:00 będzie dyżurował pracownik ZUS, odpowiedzialny za udzielanie pomocy przy składaniu wniosków z programu „Dobry start” związanego z wypłatą świadczenia 300+ na wyprawkę szkolną.
Od bieżącego roku za realizację tego programu odpowiedzialny jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski o świadczenie można składać wyłącznie drogą elektroniczną.
Osoby zgłaszające się w celu uzyskania pomocy przy składaniu takiego wniosku powinny mieć ze sobą dane niezbędne do założenia profilu na PUE ZUS i prawidłowego wypełnienia wniosku, tj:
- dokument tożsamości (dowód osobisty/paszport)
- adres e-mail
- numer telefonu
- dane dziecka (PESEL)
- nazwa i adres szkoły dziecka
- numer rachunku bankowego
Brak komentarzy w “KOMUNIKAT INSPEKTORATU ZUS W GARWOLINIE”